Timanttinen taitoluistelukoulu

Luistelukoululaisten kevätkausi alkaa la 20.1.2024 klo 10.45-11.30 Uudenkaupungin jäähallissa. Mukaan pääsee myös kesken kauden. Kevätkauden hinta on 80€ (sisältää seuran jäsenmaksun ja vakuutuksen). Jokainen ennakkoon ilmoittautunut UUSI timanttinen taitoluistelukoululainen saa tervetuliaislahjaksi upean VSTL-pannan ja timantti-avaimenperän.

Timanttinen taitoluistelukoulu on noin 3-7-vuotiaille lapsille suunnattu matalan kynnyksen harrastus, jossa opetellaan luistelun perustaitoja ja tutustutaan lajiin paljon pelien ja leikkien kautta. Aikaisempaa kokemusta luistelusta ei tarvitse olla ja jalkaan voi laittaa mitkä tahansa luistimet! Joskus iso jäähalli saattaa ympäristönä jännittää ensikertalaista, jolloin jäälle voi hyvin tulla myös oman aikuisen kanssa. Kaikki taitoluistelukoululaiset pääsevät myös esiintymään huhtikuussa järjestettävään VSTL:n kevätnäytökseen. Ilmoittaudu mukaan nettisivuilta kohdasta "ilmoittautuminen". Ilmoittautumisen jälkeen voit käydä kaksi kertaa ilmaiseksi kokeilemassa ennen sitovaa ilmoittautumista.

Tervetuloa mukaan!

"Hei, hei, heippa vaan,