Luistelukoulu

Luistelu on hieno harrastus sekä tytöille että pojille. Meillä voit nauttia luistelun tuomista onnistumisen iloista samalla kun opit luistelun perustaitoja. Luistelukoululaiset harjoittelevat 1 kertaa viikossa. Luistelukoulustamme voit sujuvasti edetä seurassamme joko harrasteluistelija-polkua tai kilpaluistelijapolkua! Ilmoittautuminen Luistelukouluun sekä Aikuinen-Lapsi- ja Koululaiset-ryhmään kohdasta ilmoittautuminen. Harjoitukset alkavat elokuussa ja ensimmäinen kokeilukerta on ilmainen. Luistelukoululaisilla ja Koululais-ryhmäläisillä on mahdollisuus valita harjoitteleeko 1krt vai 2krt viikossa. Syyskauden hinta on 1krt viikossa 70€ ja 2krt/vko 130€

AIKUINEN-LAPSI RYHMÄ

Luistelukoulun yhteydessä pyörähtää käyntiin nyt myös Aikuinen-lapsi ryhmä, joka on suunnattu perheen pienimmille pääasiassa noin alle 4-vuotiaille. Ryhmäläiset harjoittelevat jäällä oman aikuisen kanssa, joten mitään luistelukokemusta ei tarvita, kunhan lapsi pystyy seisomaan luistimet jalassa. Myös vanhemmat lapset, jotka eivät vielä uskalla jäälle ilman omaa aikuista, ovat tervetulleita tähän ryhmään.

KOULULAISET

Luistelukoulun yhteydessä pyörähtää käyntiin nyt myös Koululaiset-ryhmä, joka on suunnattu ala-aste ikäisille lapsille, jotka haluavat oppia luistelun perustaitoja. Aikaisempaa luistelukokemusta ei tarvitse olla!

KEHITYSRYHMÄ

Luistelukoulun yhteydessä alkaa kauden edetessä pyöriä myös Kehitysryhmä, johon siirrytään valmentajan suosituksesta. Se on tarkoitettu alle 6-vuotiaille innostuneille luistelijoille, joilla perustaidot alkavat olla jo hallussa. Ryhmässä harjoitellaan jo hieman vaikempia, enemmän lajikohtaisia liikkeitä.

"Moi, moi, moikka vaan,

hei, hei, heippa vaan,